Lowongan Kerja Orang Tua Group

Diposting oleh tekkim-karrir | Selasa, Oktober 28, 2008 | | 0 komentar »

ORANG TUA GROUP

Selama lebih dari setengah abad, kami telah mengolah bahan-bahan dari sumber alam menjadi produk-produk berkualitas pilihan konsumen. Berawal dari produk minuman kesehatan dengan ramuan alamiah yang diolah secara tradisional, produk-produk kami berkembang semakin modern, canggih, praktis, dan efisien sesuai dengan tuntutan zaman. Warisan nenek moyang kita, yang telah terbukti khasiatnya sejak dahulu, terus dikembangkan secara berkesinambungan tanpa meninggalkan rahasia keasliannya.


Technic Supervisor

Qualifications:
  • Bachelor degree graduates majoring in Electrical Engineering which concentrates in power engineering with min. GPA 3.5 or = 3.00 with record of academic achievement
  • Age between 23-25 years old, with min. 1 years experience in related field
  • Willing to be placed in Surabaya
  • Having leadership, good communication & interpersonal skill


Junior Formulator

Qualifications:
  • Bachelor degree majoring in Chemistry, Chemical Engineering, Pharmacy with min. GPA 3.5 or = 3.00 with record of academic achievement
  • Age between 22 – 25 years old, with min. 1 year working experience in related position
  • Willing to be placed in Tangerang
  • Good communication and interpersonal skill


Head of Shift Production

Qualifications:
  • Diploma (D3) degree or Bachelor degree majoring in Industrial Engineering, Electrical Engineering with min. GPA 3.5 or = 3.00 with record of academic achievement
  • Age between 24-28 years old, with min. 1 year working experience in related field
  • Willing to be placed in Tangerang and Surabaya
  • Having leadership, good communication & interpersonal skill

send your application and CV to :

recruitment@orangtua.co.id

0 komentar:

Posting Komentar

Posting Komentar